Blog

Jak trenować w mieszkaniu?

To pytanie zadaje sobie każdy, kto wpada na pomysł, aby pracować nad własną sylwetką w domowym zaciszu zamiast zapisać się na siłownię. A więc jak ćwiczyć w domu? O czym powinniśmy pamiętać? Przede wszystkim powinniśmy pomyśleć o miejscu, gdzie będziemy wykonywać ćwiczenia oraz odpowiednio je przygotować, przesunąć przeszkadzające przedmioty, przenieść dywan itp. Warto je także przed każdym wykonywaniem ćwiczeń przewietrzyć. Możemy zaopatrzyć się również w matę do ćwiczeń, która z pewnością przyda się nam podczas ćwiczeń. Komfort to droga do sukcesu, im lepsze warunki do ćwiczeń sobie przygotujemy, tym chętniej będziemy do nich powracać. Pamiętajmy też o prawidłowym stroju i dbajmy, aby był zawsze przygotowany na następny trening. Niezbędne jest też zaplanowanie stałej pory, kiedy będziemy wykonywać ćwiczenia. Może rano, kiedy dzieci są w szkole? Albo odwrotnie, po południu kiedy sami wrócimy z pracy? Trening domowy jest przecież dla każdego, zarówno dla studentów, mam, jak również zaawansowanych sportowców, co jest zdecydowanie dobrą stroną tego rodzaju ćwiczeń. zaplanowanie sobie konkretnej godziny pomoże nam także w utrzymaniu systematyczności, a z upływem czasu ćwiczenia staną się dla nas niezwykle istotnym elementem dnia. Nie powinniśmy jednak być dla siebie za bardzo krytyczni, budzić się o piątej nad ranem, albo wykonywać ćwiczenia do upadłego. Trening domowy ma być dla nas przede wszystkim przyjemnością, odskocznią od problemów, a nie kolejnym z nich. Włączmy sobie naszą ulubioną muzykę i postarajmy się wyciszyć, a jeśli wykorzystamy podane tu rady, nasze ćwiczenia z pewnością będą dla nas świetną zabawą.